DUREX MOŻE POCHWALIĆ SIĘ BOGATĄ HISTORIĄ NA PRZESTRZENI OSTATNICH 90 LAT.
LA Jackson zakłada firmę London Rubber Company i sprzedaje importowane prezerwatywy i akcesoria.
London Rubber Company (LRC) rejestruje markę Durex.
Durex wprowadza na rynek swoją pierwszą nawilżaną prezerwatywę.
Durex jest pierwszą marką, która opracowała i zastosowała testy elektroniczne.
Durex wprowadza na rynek pierwszą prezerwatywę o anatomicznym kształcie.
Durex jest pierwszą marką prezerwatyw na świecie, która reklamuje się w wielu krajach.
Durex jest pierwszą marką prezerwatyw, która jako standard wprowadziła globalny "znak jakości".
Durex wprowadza na rynek serię kolorowych, smakowych prezerwatyw.
Durex jest pierwszą marką prezerwatyw, która stworzyła stronę internetową. Obecnie posiadamy 42 różne strony internetowe dla krajów, w których prowadzimy działalność.
Durex wprowadza do sprzedaży nielateksowe prezerwatywy. W produktach zastosowano nowy, niealergiczny materiał: syntetyczny poliuretan opracowany przez Durex jest bardziej miękki i elastyczny niż lateks z kauczuku naturalnego.
Durex jest pierwszą marką prezerwatyw, która przeprowadziła i opublikowała ogólnoświatową ankietę na temat zadowolenia z życia seksualnego.
Durex wprowadza na rynek prezerwatywę Pleasuremax i staje się pierwszą marką prezerwatyw, która wprowadziła na rynek prezerwatywę z prążkami i wypustkami.
Durex wprowadza na rynek ekscytującą gamę żeli intymnych Play.
Durex Network wprowadza na rynek raporty Face of Global Sex, które badają aspekty zachowań seksualnych i są tworzone na potrzeby pracowników naukowych i decydentów politycznych.
W celu promowania bezpiecznego seksu wśród młodych ludzi, Durex zachęca młodych ludzi w wieku od 16 do 24 lat do stworzenia unikalnego plakatu na temat zdrowia seksualnego - plakatu młodzieżowego dla nastolatków.
Durex świętuje 80-lecie swojego istnienia!
Durex wspiera inicjatywę "Condomize!" Funduszu Ludnościowego ONZ na Międzynarodowej Konferencji AIDS w Wiedniu, przekazując 220 000 prezerwatyw.
Durex zostaje zakupiony przez firmę Reckitt Benckiser.
Durex wprowadza na rynek Performax Intense (Mutual Pleasure), prezerwatywę zaprojektowaną, aby ułatwić wspólne osiągnięcie orgazmu przez oboje partnerów. Dzięki wewnętrznej powłoce lubrykantu zawierającego 5% benzokainy i stymulującej strukturze zewnętrznej, prezerwatywa pomaga wydłużyć stosunek i zapewnić bardziej intensywne doznania.
Durex świętuje 90-lecie swojego istnienia!