Durex może pochwalić się bogatą historią na przestrzeni ostatnich 90 lat

1915

LA Jackson zakłada firmę London Rubber Company i sprzedaje importowane prezerwatywy i akcesoria. 

1929

London Rubber Company (LRC) rejestruje markę Durex. 

Lata 50.

Durex wprowadza na rynek swoją pierwszą nawilżaną prezerwatywę. 

1953

Durex jest pierwszą marką, która opracowała i zastosowała testy elektroniczne. 

Lata 60.

Durex wprowadza na rynek pierwszą prezerwatywę o anatomicznym kształcie.

Lata 70.

Durex jest pierwszą marką prezerwatyw na świecie, która reklamuje się w wielu krajach. 

Lata 90.

Durex jest pierwszą marką prezerwatyw, która jako standard wprowadziła globalny "znak jakości". 

1995

Durex wprowadza na rynek serię kolorowych, smakowych prezerwatyw. 

1996

Durex jest pierwszą marką prezerwatyw, która stworzyła stronę internetową. Obecnie posiadamy 42 różne strony internetowe dla krajów, w których prowadzimy działalność. 

1997

Durex wprowadza do sprzedaży nielateksowe prezerwatywy. W produktach zastosowano nowy, niealergiczny materiał: syntetyczny poliuretan opracowany przez Durex jest bardziej miękki i elastyczny niż lateks z kauczuku naturalnego. 

1998

Durex jest pierwszą marką prezerwatyw, która przeprowadziła i opublikowała ogólnoświatową ankietę na temat zadowolenia z życia seksualnego. 

2001

Durex wprowadza na rynek prezerwatywę Pleasuremax i staje się pierwszą marką prezerwatyw, która wprowadziła na rynek prezerwatywę z prążkami i wypustkami. 

2003

Durex wprowadza na rynek ekscytującą gamę żeli intymnych Play. 

2005

Durex Network wprowadza na rynek raporty Face of Global Sex, które badają aspekty zachowań seksualnych i są tworzone na potrzeby pracowników naukowych i decydentów politycznych. 

2008

W celu promowania bezpiecznego seksu wśród młodych ludzi, Durex zachęca młodych ludzi w wieku od 16 do 24 lat do stworzenia unikalnego plakatu na temat zdrowia seksualnego - plakatu młodzieżowego dla nastolatków. 

2009

Durex świętuje 80-lecie swojego istnienia! 

2010

Durex wspiera inicjatywę "Condomize!" Funduszu Ludnościowego ONZ na Międzynarodowej Konferencji AIDS w Wiedniu, przekazując 220 000 prezerwatyw. 

2010

Durex zostaje zakupiony przez firmę Reckitt Benckiser. 

2010

Durex wprowadza na rynek Performax Intense (Mutual Pleasure), prezerwatywę zaprojektowaną, aby ułatwić wspólne osiągnięcie orgazmu przez oboje partnerów. Dzięki wewnętrznej powłoce lubrykantu zawierającego 5% benzokainy i stymulującej strukturze zewnętrznej, prezerwatywa pomaga wydłużyć stosunek i zapewnić bardziej intensywne doznania. 

2019

Durex świętuje 90-lecie swojego istnienia!