- W dniach 1-15 grudnia wybierz prezerwatywy marki Durex w sieci Rossmann.
- Twój wybór wesprze z nami działalność Fundacji Edukacji Społecznej na rzecz walki z AIDS.
Jak?
Durex przekazuje swoje produkty o łącznej wartości
90 000 zł oraz część zysków ze sprzedaży w tych dniach na działalność FES,
wspierając cel zakończenia epidemii AIDS do 2030 roku.
FES wykorzysta te środki na wsparcie podopiecznych i
działanie mające na celu walkę z AIDS.
Nieprzerwanie od 19 lat uświadamia, edukuje i testuje w kierunku wielu chorób przenoszonych drogą płciową. Podczas wszystkich lat bezpłatnie przetestowali w kierunku HIV, HCV i kiły ponad 73 tys. osób, zdiagnozowali 81 nowych zakażeń HIV i przeszkolili około 54 tys. uczniów.
Dzięki FES powstał pierwszy w Polsce Fundusz Stypendialny, wspierający młodych ludzi z HIV.
Fundacja zrealizowała wiele projektów, które wpływają̨ na podnoszenie jakości życia osób żyjących z HIV, zwiększają świadomość Polaków o chorobach przenoszonych drogą płciową, a także pomagają wyjść z uzależnienia od substancji psychoaktywnych.
Organizacja skupia się na testowaniu i opiece w obszarze chorób zakaźnych w szczególności HIV i HCV, edukacji zdrowotnej, promocji zdrowia oraz redukcji szkód i polityki narkotykowej.
DUREX® jest liderem w kategorii marek działających na rzecz zdrowia seksualnego na świecie.
Od pozyskiwania materiałów do produkcji aż do edukacji seksualnej DUREX® stara się postępować w odpowiedzialny sposób, który przynosi korzyść lokalnym społecznościom.
Każda z prezerwatyw DUREX® jest w 100% testowana elektronicznie, a wszystkie serie przechodzą 5 testów jakości.
DUREX® to ponad 90 lat badań, rozwoju i doświadczeń.
Misją marki jest promowanie miłości poprzez bezpieczny seks. Wszystkie działania prowadzone są w partnerstwie z ludźmi, dla których seks nie ma tajemnic - to pracownicy służby zdrowia, naukowcy i wykładowcy.
DUREX® wierzy, że otwarty, autentyczny, a przede wszystkim bezpieczny seks powinien być dostępny dla każdego.
Bądźmy pokoleniem, które pomoże pokonać HIV!